tisdag 5 juni 2012

Denver

I morgon bär det av till Värnamo och utställning! =) Det är bara Denver som ska ställas denna gången med. Nästa gång är det Emblas tur också. Jag tar en ren chansning med henne. det kan bära eller brista.... haha! Hon är inte alltid så söt och oskyldig som hon ser ut.

Så ikväll blir det rakning, badning och ytterligare rakning i morgon bitti innan vi far... usch kanske valde fel ras? ;)
Tror du att en nakenhund inte behöver pälsvård? Då tror du helt fel! Med tanke på att jag ska ha en afghanhund någon gång så är det lika bra jag vänjer mig. Där kan vi snacka pälsvård!
Jag tycker personligen att Denver är en riktig snygging! Han är en sådan CC som jag suckade efter innan jag köpte honom. Det var en sådan hane jag ville ha! Tycker också att jag lyckas bra att hålla hans päls i fin kvaitè! Därför man tar mest bilder på honom. Han är roligast att fotografera!









Han är ungifär lika smart som snygg.
Men man kan ju inte ha allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar