måndag 4 juni 2012

Hökensås

Igår bar vi iväg till Hökensås! Va så länge sedan jag var där. Tog med oss barnen och småhundarna. Hera kan man absolut inte ha med när man fiskar hon blir totalt helgalen!
Efter en timmes fiskande ungifär blev Leja så rastlös. Började skrika o gapa om att hon ville hem och kolla på TV istället. Hon skulle minnsan bara kolla på TV hela tiden! Sådan vill jag inte att hon ska bli, haha! Andreas började kasta kottar då blev hon glad igen och kunde stå ut några timmar till.







Milian låg som vanligt snällt i sin vagn och njöt av att sova ute :) Han hörde man knappt något av.
Och det blidde inte en enda fisk på hela dagen. Som det brukar vara när jag är med, därför fiske inte ligger i mitt högsta nöjesintresse ;)
Men det är trevligt att komma ut och att få en sån här dag tillsammans med familjen är mer värt än guld! Nästa gång ska vi åka själva jag & Andreas. Då ska ja väll få en firre på kroken! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar