onsdag 24 oktober 2012

24 Oktober

Igår va vi (Jag och Annika) iväg på ringträning i Tibro. Dom träffas där varje tisdag och utställningstränar. Det var jätte trevligt! Kinesgänget tog över i slutet. De sprang 6 st lösa kineser på området.

Innan ringträningen var vi hos Jerry och han tog lite bilder på Denver i hans studio.
Tack Jerry för de fina bilderna på min snygging! :)



Nästa vecka, på tisdag är det planerat att vi ska åka Birka Paradise, jag och Andreas. Men mitt pass har ju gått ut och jag måste fixa ett nytt ID kort eller pass för att få åka. Mår nästan dåligt av att ha missat detta. Hinner jag inte få ett nytt pass innan tisdag så kan vi inte åka. Jag och Andreas kommer aldrig iväg bara jag och han. Vi har inte vart på något sådant sedan innan Leja föddes. Känns som om det är på tiden nu. Och på tisdag är enda gången vi kan åka på mycket länge. Andreas jobbar och det är svårt att få tag i barnvakt ibland. Andra jobbar ju också.
Kan inte göra annat än o hålla tummarna för att polisen skyndar lite så vi kan åka. Om inte blir jag fruktansvärt ledsen. Denna chansen får vi bara inte missa att komma iväg :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar