måndag 29 oktober 2012

Från fiskar till bullar...

Jag har ett par nya djur på g!
Jag ska inte säga vad än, har nämligen inte fått tag på någon/några än.
Först nu idag ska vi iväg och kika på ett nytt terrarie. Men det är till mina "ungdommar" här hemma som just nu växer ur sitt nuvarande terra, jag ska fixa på det, bygga bakgrund m.m... Mina nya djur bor inte i terrarie. Inte heller är de landlevande, de lever helt i akvarie och det är inte sköldpaddor eller någon sorts fisk. Dom finns i olika färger. De lägger ägg som grodor och kan bli upp till 30 cm stora.
Nu kommer ni fundera men ni kommer inte komma på det endå så sluta med det.

På Fredag är det INT utställning i Växjö! Dommare är Åsa Andersson. Visat för henne förut. Då tyckte hon om Denver men tyckte han var alldeles för låg, alltså inte i höjden utan låg... som om han går runt och ursäktar sig för att han finns... Det var han också men under sommaren har han verkligen blomstrat ut i ringen. Jag har själv inte sett hur han rör sig så därför önskar jag att Andreas kan filma denna gången så jag kan se det också.

Från en sak till en annan! Jag lyckats göra kanelbullar i LCHF recept! De blev en aningen torra men ska göra dom en gång till och ändra på en liten sak så borde det bli bra. Om det är någon som är intresserad så kan jag lägga ut receptet.

Bara att höra av dig isåfall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar