söndag 15 april 2012

3 veckor och 3 dagar gammal

Milian är 3 veckor och en riktig argbigga ibland. Får han inte sitt käk så hör hela stallgatan vem som är hungrig! :)
Jag tänkte igentligen bara lägga in lite bilder på honom.

Världens finaste lilla prins! <3



Ni som undrar vad det är för finnar han har i ansiktet så är det hormonplitar. Leja hade också sånna när hon var liten.
Snart börjar alla utställningar igen och Milian ska minnsan följa med han! Han ska få lära sig i tid så det blir nått av honom också ;)

Denver bor nu hos min mamma men jag hoppas att hon tränar honom riktigt noga nu!

För ett tag sedan var vi hos min syster och tog lite bilder på både Milian och Leja.
Leja skulle iväg så det blev lite stressigt med henne, men jag tror garanterat att Jennsan fick många fina bilder på henne också. Så fort jag fått bilderna ska jag visa resultatet och vilken fantastisk fotograf till syster jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar