söndag 17 februari 2013

Leja och dagis........

Vet inte vad vi ska göra längre. Är så trött på Lejas dagis. Vet inte om jag vill ha henne kvar där längre, men jag vill inte byta dagis heller.. finns en fröken jag gillar jätte mycket och Leja har ju sina bästa kompisar där. Alva och Nova, man vill ju inte sära på dom!
Det är 3e gången nu i fredags när vi hämtade henne som de har visat ett bristande uppsyn över barnen.
Nova och Leja hade fått tag i en sax ifrån skrivbordet och lyckats låsa in sig i ett rum och klipp av Leja håret. Tur var så vart det bara håret som blev avklippt.
Det är inte första gången vi hämtar och blir besvikna.... vi är inte glada och vi får se hur vi kommer göra.

Jag ångrar att jag inte tog henne till frisören direkt! Tänkte jag skulle vara lite ekonomisk och ta tag i detta själv... vilket var dumt. Nu ser hon inte klok ut i huvudet! Men det skiter jag i, är så jäkla glad att de bara klippte håret!!!
Dom hade klippt enda in och vi vill inte att hon ska ha en kort kort frisyr.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar