lördag 13 april 2013

13 April

Blev ingen utställning idag pga av att Milian haft feber efter sin 1 års spruta. Det är inte hela världen, det var bara en inoff och dom är ju inget annat än träning för mig. Hade gärna velat åka men barnen går i första hand såklart!

Men vi hann med lite träning endå! När Andreas vaknade nu i eftermiddag (jobbat natt) så passade vi på att smita iväg. Jag har tränat lukas och mina hundar en hel del nu inför sommaren. Vi har socialtränat på flera olika sätt, tränat på kontakt, stå tränat, haft en massa lek o bus övningar, haft race på snöfria ängar.... ja det känns att våren är på väg!! Jag kanske inte alltid kan komma iväg på ringträningar, men jag försöker istället hitta andra lösningar och det tycker jag endå funkar bra :)
Man får pussla och finna egna lösningar.

Nu laddar vi för en sommar full av roliga aktiviteter med både barn och hundar! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar