torsdag 25 april 2013

svårt att hålla mig......

Jag har för några dagar sedan fått ett så bra och roligt besked! Jag är så otroligt lyckligt lottad!
Många många gånger kommer uppförsbackar som gör att allt går emot en. Inget känns roligt längre. Jag har tillomed haft i tankarna att lägga ner allt. Men tack vare min sambo så håller jag mina drömmar vid liv. Trots 2 småbarn och en liten lägenhet så försöker vi endå. Vi har ingen lugn stund men fy satan vad roligt det är! Nu i helgen t ex ska Tiffany visas på sin andra utställning! Jag ska också ta med mig Annikas Lukas "Tournais Slippery When Wet"

Vi ska nämligen få tillökning igen! Jag ska bli delägare åt en mycket lovande pufftik! Mer om henne kommer när hon är här. Jag har sedan jag såg henne för första gången då hon bara var några dagar gammal vart galen i henne! Jag har inte kunnat släppa henne ur tankarna. Och nu får jag den stora äran att vara delägare. Lyckan svärmar över!!

Nu ska jag visa Leja hur man lär en hund att sitta! ;)
Hoppas ni får en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar