fredag 30 december 2011

Gott Nytt.....

Hoppas ni alla haft en bra Jul!! =)

Vi har ialf haft en toppen jul! Alla fick högar med paket och alla var pigga och glada, precis som det ska vara. Dock hade vi ingen snö.... men det gick ju endå. Min dotter träffade tomten och av min förvånad så älskade hon tomten. Hon skulle sitta i hans knä hela tiden.

I morgon är det nyår och det firas lugnt med lite middagsbjudning till grannarna. Resten av tiden går åt att få Hera på andra tankar.... Jag är lite negativ runt nyårstider pga av dessa raketer. Jag har aldrig gillat raketer, pappa försökte alltid få mig att följa med ut men det har aldrig vart min grej. Stackars djur tänker jag bara när jag ser alla onödiga färger på himlen.

Nu är det som det är och Hera får ångest varje år. Inget hjälper och min största önskan är att man hade en stuga någonstans ute i ödemarken man kunde fly till.

Hur som helst... Gott nytt år på er allihopa!
Vårat 2012 kommer bli kanon! I Mars blir vi ytterligare en till i familjen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar