tisdag 14 augusti 2012

Miniträff och sökt efter svamp!

Jahopp...... idag har man vart på en liten miniträff i Vartofta. Träffat Gracies halvsyskon och hennes kullbror.
De är så otroligt fina och mysiga hela gänget! Alla har samma pappa, Gaspar och Gracie kullsyskon, Freja och Orka är kullsyskon.

Gaspar Exotic World "Gaspar"


Gracja Exotic World "Gracie"


Florka Exotic World "Orka"

Frezja Exotic World "Freja"


Min stolthet Jassimine`s Wisby "Denver" Ångrar inte en sek att jag köpte honom. Han kommer alltid vara speciell för mig. Där jag finns, finns också han. Älskar alla mina hundar så jäkla mycket, men Denver är min prins <3

Vi åkte ner till kursen, fotograferade våra hundar och skulle vänta på att få börja med själva kursen och Andreas får sådan migrän. Bara att åka hem och jag får ta nakenhundarna ut i skogen själv för att träna ensam. Idag började jag med att kasta orörd svamp! Alltså svamp som inte har någon som helst doft av människa. Han klarade detta galant! Markeringen börjar sitta som ett spätt! Han är lite rolig, när han hittar svampen tar han ett litet naffs på svampen som om han smakar om det verkligen är rätt svamp, sedan markerar han genom att titta på mig. Det var flera gånger jag råkade kassta iväg svampen så pass långt att jag själv glömt vart den hamnade. Alltså lät jag honom leta helt på egen hand. Han klarade detta felfritt idag. Jag tror att nästa tisdag ska vi ha prov! Spännande!! Håll tummarna för oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar