lördag 8 december 2012

Gracie söker nytt hem!

Nu har vi tagit det beslutet att försöka finna ett nytt hem till Gracie!
hon söker ett nytt hem pga av att hon inte är som vi hade hoppats på och passar därför inte in i framtidens planer.
Hon är en liten, känslig och rar liten CCD tjej.
Aldrig några problem med andra hundar eller barn!

Vi söker nu ett sällskapshem åt henne!
Om du är intresserad av att veta mer så ta kontakt med mig via mail! 

Gracies Chinese Crested Dog.no sida där bilder och stamtavla finns: http://www.chinesecrested.no/no/registry/108071/Gracja++Exotic+World.html



1 kommentar:

  1. Hejhej!
    Jag är jättenyfiken på att höra mer om din fina Gracie.
    Jag försökte maila dig via blocketannonsen, men är inte säker på att det lyckades.. Kryssade för rutan där en kopia ska skickas till mig, men fick aldrig någon. Så jsg vart rädd att mitt mail inte nått fram till dig heller? Du får jätegärna maila mig, jag tror att Gracie hade trivts jättebra hos oss!
    Mvh. Vanja
    v_elsila@hotmail.com

    SvaraRadera