måndag 31 december 2012

Ett gott år har nått sitt slut, i morgon är ett annat år!

Gott nytt år på er allihop! Jag hoppas att erat nya år slutar som ni vill och det nya året blir som ni önskar! Här ska vi idag ta det väldigt lugnt. Vi är ju alltid hemma på nyår för hundarnas skull. De små hundarna bryr sig inte ett smack, kanske Tiffy kommer skälla för att hon tror det är någon uanför som vill komma in, Hon är väldigt vaktig av sig. Hera är inte rädd men hon ska bestämt ut och ta dom jävlarna som rör sig så fort, blinkar och låter! ;)
Kom ihåg, hur duktig din hund än är att gå lös så släpp inte din hund idag! Håll hunden kopplad. Även den lydigaste hunden kan bli hastigt skrämd och springa iväg.

Mitt 2012 har vart så otroligt bra!
Kommer lägga upp bilder av mina bästa minnen från året.


Milian, världens bästa kille föddes! Och Leja blev storasyster.
 
 






 





 

Milians fösrsta år

Milians första Semester, ÖLAND!



 



 
 
 


4 Månader


Gullunge!!


Idag är han så här stor!
Den 22 Mars 2013 fyller han 1 år <3
 
 
 
 
 
Jag träffade världens bästa Annika på en kinesträff!
 
 
 
 
Vi har haft många trevliga och goda stunder på utställningar!
Vi har lärt känna många nya vänner.
Här är Denver med sin kullsyster Jassimine`s Pearl Habor "Pärla" i Falköping.
 

INT Utställning i Askersund,
Där Denver fick Excelent, 2 i unkl med CK!
 
 
Vi fick ta emot Gracie ifrån Polen.
Hon har nu också funnit det hemmet hon passar bäst!
Jag är glad för hennes och hennes nya ägares skull! <3
 



Leja blev lillmatte till världens bästa Tiffy!


Som ni ser! Vilket toppen år, kan inte bli bättre!
Tack alla ni underbara människor som finns runt omkring mig och min familj, som är med och älskar, motiverar, uppmuntrar, inspirerar, förstärker och bara finns vid våran sida! Grannar, vänner, släktingar... ja, alla våra vänner!

Hoppas ni får ett lika bra år som vi har haft iår!

GOTT NYTT ÅR!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar