torsdag 3 januari 2013

3 Januari

Va och hälsade på Gracie igår. Hon heter nu Daicy, Så fint! Hon hade verkligen inte kunnat få ett bättre hem! Helt otroligt glad är jag för att vi fann dessa underbara människor till henne. De passar henne perfekt! Det är jag otroligt glad för! Och vad glad hon blev när vi kom! Lilla hjärtat <3






Innan jul gick jag på LCHF, gick ner 12 kg på ungifär 4 månader och jag vart aldrig hungrig, åt mycket god mat och rasade endå i vikt. Man blir glad och stolt när man möter människor ute och får kommentarer om hur mycket man minskat och att man ser skillnaden! Då har man lyckats!
Nu har det vart jul och herregud vad vi frossat i mat och onyttiga julgodisar. Men nu är det slut med det! Efter att jag låg inne på sjukhus har man vart lite lat och fallit tillbaka mer & mer. Nu ska man försöka ta sig tillbaka! Va inte lätt igår!! Men idag känns det bättre, nu är vi snart tillbaka på banan igen. Har 10 kg till att gå ner minst det tar vi innan sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar