lördag 5 januari 2013

My Dog 2013

Det löste sig, vi kom iväg til My Dog, som jag längtat efter att åka på sen liten! Äntligen fick jag göra ett besök på den stora hundmässan igår! Jag visade ingen hund, tittade en stund på kineserna, hanarna men jag ville heldre kolla resten av mässan! Showerna, freestyle och alla säljarutställare. Kan lixom inte sitta still ju ;)
 Längtar som bara den till My Dog 2014, då ska jag visa hundar!
Fyndade foder också, en säck med Eukanuba för 60:- det är mässpriser det! ;)
Hade med oss Denver och Tiffany, hade lite dåligt samvete när vi kom dit att jag inte gjorde dom lite fina inför besöket. Men hjälp vad mycket beröm vi fick hela tiden av folk om våra hundar! Jag vill inte skryta .. eller jo klart jag vill skryta! Det var många som smygfotade kolla extra mycket och kommenterade "guuud vilka fina hundar, ååå en sån vill jag ha! " Ja vad stolt man vart då! ;))

bilder ifrån askungens saga teater. Får nog skaffa mig en bättre digitalkamera till nästa år också :) Ingen systemkamera, lite för klumpigt att bära runt på.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar