tisdag 26 november 2013

26 Nov

Idag ska vi ner till Buddeberg och ta blodprov på Jenka och Tiffany till PLL och prcd-PRA test, samt 1 års vaccin på Jenka.
Jenka och Tiffany är anmälda till Borås Inoff den 7 Dec. Det blev lite annat på listan i år istället för sthlms hundmässa. Vi åker på en inoff istället! Woohoo! Ni som ska till sthlm ni kommer ha mycket att prata om när helgen är slut.. även jag!! ;)
Hur som helst... vi sparar dom pengarna till My Dog där Jag ska visa Tiffany. Om jag ska visa Jenka har jag inte bestämt mig för än. Andreas tjatar på mig att jag "måste bara göra det!!"  Vi får se helt enkelt. Om jag känner honom rätt kommer han anmäla henne endå utan mitt vetande. Det är två inoffer till innan My Dog ( Tibro och Moheda) så vi kommer väll vara förberedda... hoppas jag. Får en klump i magen bara tanken på My Dog. Kommer vara så nervös! Kanske gömmer mig istället ;)


Har beställt ett nytt lager med Schampoo & Balsam till hundarna. Beställde även ett spray jag ska testa! Hihi hoppas det kommer idag!



Detta spray och allt annat jag köpt till hundarna hittar du

här såklart!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar