måndag 2 december 2013

Jennsans foton

Jag har fått äran att låta mina hundar fotas av min storasyster. Nu har jag fått resultatet och jag är stum så många snygga bilder på min fantastiska hundar! Jag kommer förstora upp många av dom här bilderna och hänga upp på väggen.
Hon fotar gärna dina hundar, dig själv, dina barn, din katt eller fisk också! Ta kontakt med Jenny Lindèn på facebook så får du prisinfo m.m


 
 



Det var bara några få ....... finns ca 395 st fler som även dom är bra. Det kommer bli svårt att välja vilka som ska framkallas kan jag lova ;)
Det jag gillar med hennes bilder är att inte alla är som alla andra... menar att de inte sitter och kollar in i kameran på alla bilder. De bilder Jenny tar känns mer levande och fantasifulla.

Om ni inte hittar henne på facebook så hör av er så hjälper jag er att få kontakt med henne. Hon finns i Mullsjö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar