måndag 28 maj 2012

Hundrastgård i Mullsjö!

Nu har jag öppnat namninsamlingen för en hundrastgård här i Mullsjö Kommun!
Jag tycker att detta gäller ju inte bara oss hundägare, även de som vill ha en kommun där lösspringande hundar är minimal borde också klottra på sitt namn.

Många tänker sig heldre åka till skogs och släppa hunden, alla varken kan eller vill göra detta. Litar man inte på sin hund så ska man ju verkligen inte släppa den lös.

Tänker på min mamma som exempel, hon är livrädd för främmande hundar. Hon undviker att gå vissa vägar här i Mullsjö för att slippa möta hundar utan koppel. Hon har också haft oturen med sig att många gånger träffa på dessa också.
Ibland fått kuta, cyckla och hoppa över staket.

Så skriv på för sjutton!!!! ;)

Namninsamling till hunrastgård i Mullsjö

1 kommentar:

  1. kanon att du har gjort denna listan :D jag skrev på den. hoppas det blir av så man kan ha rambou lös när jag kommer upp till mullsjö och hälsar på

    SvaraRadera