tisdag 8 maj 2012

Tisdag....

Nu får det väll endå vara nog tycker jag! Mamma som har sett fram imot att få kattungar. Det var inte planerat men hon var endå glad och såg fram imot detta. Det kostade henne honkatten + en kattunge. Så inte nog med det ska det bli problem med fostermamman hon fick tag i. Nu är kattungarna hemma hos henne igen och där ska de väll stanna nu. De blir matade med flaska och får växa upp med en mänsklig mamma, min mamma och världens bästa mamma <3 De här kattungarna och min mamma har gått igenom mycket. Jag tycker grymt synd om dom! Men nu hoppas jag inget mer ska hända. Mamma har fått gå igenom tillräkligt nu.

Kom in precis efter en långrunda iskogen med hundarna. Känns underbart att vintern har nått sitt slut... för den här gången ialf. 


Nu ska jag försöka göra vad jag kan så jag kan komma igång med både träning av hundar och komma igång med mitt körkort! Fullt ös medvetslös helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar