söndag 29 januari 2012

Denver - verkligen en vän som vill vara vid min sida!

Måste bara skriva och säga hur glad jag är som har den här underbara hunden! Precis som mina andra två så passar han så bra in här hoss oss... eller njae kanske inte IQ mässigt ;) Men det är ju lite av hans charm! hihi!Han har verkligen sina egenheter som man verkligen skrattar åt!!

Embla och Hera har accepterat honom precis som jag önskat! Därimot är han alldeles för töntig när det gäller att vara ensam utan mig. Han har fortfarande inte slutat med sitt ylande vilket är super jobbigt då han hörs över hela gatan typ, och sätter igång de andra hundarna i en kör också. Detta har vi tränat på sedan han kom hit men det har inte gått ett steg åt rätt håll. Har testat att ignorera, "fya" och berömt när han gjort rätt men nej.. det går inte in, han ylar direkt igen ialf.

Annars är han helt perfekt!!



Leja har feber idag så det blir en innedag med massa mys och fika av frukt och saft och en hel del Musses klubbhus kan jag tänka mig om damen får bestämma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar