lördag 21 januari 2012

Orkar inte länge till

Att vara gravid, ha ont, är trött och lyssna på Denvers ylande och pipande dygnet runt för att Embla löper är inte roligt!! Spelar ingen roll hur mycket varken jag eller Embla säger ifrån han är världens mest jobbigaste varelse på denna jord nu! Hade jag inte vart gravid och trött hade jag säkerligen bara tyckt det var jobbigt, jag skulle ialf inte stressa upp mig precis hela tiden. Han väcker Leja typ 10 ggr på kvällarna/nätterna. Ja det är mycket klagande nu men jag mår inte särsilt bra av detta! Både jag, Denver och Embla mår jätte dåligt av stressen....

Jag bara klagar....... =(

4 kommentarer:

  1. Ska trösta dig med att man SKA gnälla när man e gravid.. de e lixom en kvinnlig rättighet :P heheh sen så kan jag ju säga ett så tröstande ord arr de varar inte för evigt.. snart har embla slutat löpa o denver kan lugna ner sig o snart har du din lill* i famnen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, tack Delina! Man vill ju inte vara tjurskallig och mina hundar är en av de bästa jag har. Men nu är det dom som får skiten... eftersom det är dom som är närmast jämt.
      Men det är skönt att tänka att det snart är över, nästa gång någon av flickorna löper flyttar jag ut med bebis och Denver tills faran är över igen =)

      Radera
    2. Heheh låter som en bra ide det.. de e ju jobbigt med löpande tikar o hanar ihop.. jag vill ju ha en tik men rambou ska gå bort innan de o de kan ju vara många år kvar (HOPPAS)

      Radera
    3. Jaha jag trodde han var kastrerad? Ja man vill ju ha så många år som möjligt tillsammans såklart!

      Radera