tisdag 17 januari 2012

Embla vakt.

Någon som skulle vilja vara chihuahuavakt när det är bebis-dax? Hon klarar av att vara själv, är rumsren men måste ut var 3-4 timme annars kan det hända olyckor inne.

Hon är värdens mest underbara lilla varelse med ett ganska hett temperament ibland.. Hon vet vad hon vill om man säger så. Det handlar bara om någon dag eller så, alltså bara under själva förlossningen. När Andreas åker hem kan han hämta henne, men du måste kunna ta imot henne dag som natt, vi vet ju inte när det kan ske.
Hon är van vid barn, stoj och stim.

6 kommentarer:

  1. hade jag bott närmare så hade jag ställt upp men de blir ju lite omväg för er :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snällt! Ja är ju lite för långt. hade vart perfekt om det var alldeles i närheten. Det är jobbigt när man inte vet när det blir eller ens hur brottom man får iväg. Lurigt de där! =)

      Radera
    2. Jo det är ju tyvärr så... men det kommer ju säkerligen gå bra o ni hittar någon som tar henne.. men vem tar hera o denver då ??

      Radera
    3. Hera ska vara hos Andreas förläldar och Denver ska vara his mamma. Hittar ja ingen till Embla får väll hon med vara hos mamma.

      Radera
  2. Självklart får hon vara hos oss! Har dock lite problem att hämta henne om det blir mitt i natten, med tanke på barnen... Men har ni tid och lust att åka vägen över B-ryd när det är dags så får hon gärna vara här. Då blir "kusinerna" glada :) kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och Andreas pratade om idag att vi skulle fråga er =) Embla får det nog roligast hos er tror jag. Vi får komma överens och bestämma något bra!

      Kram!!

      Radera