lördag 18 februari 2012

35+2

Grattis Frida på din födelsedag! =)
Av någon anledning känner jag inte att det är så kul att fylla år längre. Jag vill inte bli äldre!
Just nu känner jag mig bara trött och har ont. Jätte trevligt att få folk på besök, inget illa menat nu men jag hr verkligen 0% energi. De sista dagarna har jag inte ens orkat ta tag i disk, tvätt eller annat som måste göras här hemma och som jag i övrigt brukar vara ganska.... någorlunda noga med. Tycker inte om att ha stökigt omkring mig. Nu har jag det och jag känner inte ens för att bry mig.

Den här smärtan jag gått med nu en tid sätter sina spår nu känner jag. Jag har sovit någorlunda bra inatt, bättre än de flesta andra nätter. Endå känner jag bara för att sova. Skrämmande med tanke på att jag har Leja att ta hand om.. knappt jag orkar eller klarar av det. Jag känner att jag inte räcker till just nu.
Vad jag vill säga med det här roliga inlägget är att jag vill bara att graviditeten ska nå sitt slut...
"Det är inte långt kvar nu" 
Tur det........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar