tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!


Finns inte ord för hur mycket du betyder för mig! Du har skapat hela min värld! Utan dig hade inget vart som det är idag. Jag har allt jag kan önska mig + mycket mer. Varje dag jag har tillsammans med dig och Leja är en storvinst! Att bara få vara ifrån dig när du jobbar är tråkigt, jag saknar och tänker på dig så fort du lämnat hemmet.

Ditt liv är mitt liv och jag älskar att få dela det med dig! Våran framtid ihop ser jag verkligen fram imot! Jag har hittat rätta mannen i mitt liv!
Tänk vilken tur att vi båda befann oss på Karls krog den där kvällen. Det hade nog allt sin mening! ;) Enda sedan den kvällen har du alltid stått vid min sida och det gör mig lyckligast i världen att veta att vi har många många sådana år kvar tillsammans!

Jag älskar dig Andreas! Nu och för all evighets evighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar