onsdag 15 februari 2012

5 veckor kvar.....

‎5 veckor kvar.... är lite trött nu måste jag säga... 14 kg extra, har rygg- och höftsmärtor, känner att jag aldrig får tillräckligt med vila, men ändå inte kunna sova på grund av magen som är i vägen, går och kissar 4 ggr/natt, har förvärkar, är andfådd och täppt i näsan och har ett ganska växlande humör. Jag kan knappt äta något för då får jag andnöd. Men samtidigt så är det det bästa man kan få vara med om och jag är så gad att få uppleva den underbara kännslan!

Hade det vart Andreas som skulle gått och vart gravid hade jag ärligt vart lite avis. Jag hade nog inte velat göra annat än att ligga och känna på magen som rör på sig. Det ser så coolt ut när man ser fötterna som dras rakt över magen.

Snart är du äntligen här med oss! Vi längtar efter dig allihop. I morse låg Leja på skötbordet och pratade om "lillasyster"
-Mamma har bebis i magen, jag älskar min lillasyster!

Så gullig är hon våran lilla söta älskling! Hon kommer bli världens bästa storasyster! Det vet jag med garanti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar