söndag 19 februari 2012

35+4

Det är verkligen upppiggande och jag blir verkligen super glad av att höra att jag är knäpp och bara förstör för alla hela tiden.
Verkligen jätte roligt att höra hur jobbig man är och att man bara tjatar.
Tycker redan jag har det jobbigt... all hjälp jag får här hemma gör allt så mycket bättre!

Är också orolig och jätte nervös nu. Ska in och vända bebisen på Torsdag. Är rädd för att något ska hända, vilka risker finns det? Varför finns det så många människor som heldre väljer snitt? Jag tänker som så att om det finns människor som heldre gör kejsarsnitt än en vändning så måste det ju finnas allvarliga risker? eller ja... risker överhuvudtaget. Men det finns det väll allt?

Tänk om bebisen vänder sig till säte igen? Ska man då välja att föda i säte eller ska man då planera in ett snitt? Snitt har ju såklart mindre risker.... Jag har lite ångest över det här... känner mig lite rädd. Rädd för att vändningen ska misslyckas. Kejsarsnitt är inget jag vill! =( Försökte prata med Andreas om detta igår men fick inte så mycket svar om vad han tyckte. Han tyckte mest jag var dum som tänkte på det alls?
Jag antar att jag får tänka på detta själv då..

Jag håller med! Jag är INTE rolig nu. Sur och tvär, gnäller mest och är allmänt irreterad hela tiden. Min ork är slut helt enkelt.
4 veckor kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar