söndag 5 februari 2012

V 33+3

Idag är jag i vecka 33+ 3!
Jag har fått mängder med bristningar på hela magen + ryggen tillomed! Känns ju mindre roligt och ingen hudkräm som jag testat har funkat... än så länge. Iofs så hade jag en del bristningar redan innan ifrån graviditeten med Leja. Men det blir ju inte lättare at bli av med dubbelt så mycket.



Sparkar och lever som h*n ska! På nätterna när vi båda väl har somnat så är det mycket lugnt! Känner oftast inte av några sparkar då. Det är ju bra! Hoppas att h*n håller det och sover på nätterna ;)

Därimot runt 06-07 så sätter h*n igång o bökar. Om jag lägger mig ner så börjar h*n leka och ha sig. Man undrar ju vad h*n har att leka där inne, finns ju nämligen inte så mycket att göra än att slå kullerbyttor och sparka på mammas revben. Det är nämligen revbenen som ligger mest illa till nu.

Nu ska vi åka till mormor och äta mat hela familjen. Vi har årdnat det så bra för oss denna helgen. Igår var det middag hos Farmor & Farfar, idag hos Mormor och Peter! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar