måndag 5 mars 2012

2 veckor kvar....

Nu är det 2 veckor kvar till beräknat datum!
Det  känns pirrigt, lite sjukt men samtidigt en otrolig lättnad. Som de flest vet så har jag fått lida av en rijäl foglossning... Inga promenader eller andra roliga aktiviteter men varken dotter eller hundar.

Men denna gången undrar så mycket. Är hon lik Leja? Är det verkligen en hon? Det känns som så... känner på mig att det är en liten flicka. Vad som gäller namn hade vi bara ett flicknamn förut. Men nu har vi ångrat oss igen så nu har vi bara ett pojknamn. Samma pojknamn jag hade planerat till Leja när hon låg i magen. Då var jag nämligen säker på att det skulle bli en pojke. Låter det rörigt? Kan jag hålla med om.

Ska iallafall bli otroligt mysigt och roligt med en liten bebis till. Måste verkligen passa på att njuta på riktigt. Detta är ju nämligen min sista graviditet.

2 kommentarer:

  1. Vad nyfiken jag är nu.. de känns jätte kul att du snart har bebis.. jag känner samma lycka nu som jag gjorde när jag skulle få tuva :P heheh så känner med dig lyckan nu :D ghaa jag vill med ha bebis i magen :P men men snart har du en liten skatt i famnen igen.. snygg blogg header du har fixat föresten..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns helt otroligt just nu. Är på väldigt bra humör nu känner jag. Snart så =)

      Det är snart din tur också! ;)

      Radera