fredag 2 mars 2012

37+1 vändningskontroll

Har inte kunnat blogga så mycket det sista. Har så ont så jag kan inte sitta vid datorn... Ligger just nu i soffan och försöker så gott jag kan.
Bristningarna blir bara värre och värre... jag försöker smörja med olja, hudkrämer o allt vad det är men det blir bara värre endå.

Höften och foglossningen gör inte saken bättre. Det har vart jätte fint väder ute det sista men jag har inte kunnat njuta av det en enda gång eftersom jag bara ligger inne.
Vi var på Ullared och köpte allt vi behövde till bebis och då köpte vi en drake till Leja som vi ska testa i eftermiddag.

Var inne på förlossningen igår och kontrollerade vändningen. Gjorde som vanligt CTG och inväntade våran tur till UL. Bebisen ligger nu som h*n ska och är dessutom på väg att fixera sig vilket känns otroligt skönt! Tvättar upp bebis och säng+vagnkläder och har en nästan färdigpackad väska.
Nu är det bara att vänta tills h*n vill komma ut till oss.

Blir inte ens en bild nu tyvärr.... ska försöka fixa det till nästa vecka. Är nu i vecka 37+1 idag.
Ligger och kollar på "Last excorcism"..... rätt töntig och dålig om jag ska vara ärlig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar