fredag 9 mars 2012

38+1 idag.....

Är idag i 38+1, 12 dagar kvar till beräknat datum! Känns ju underbart att det snart är över. Men känns som om jag gått alldeles för länge. Kanske för att jag haft en sådan jobbig graviditet. Sån här foglossning som jag har haft vill ingen ha. Jag är verkligen glad för att jag inte haft ett jobb under tiden. Plugga har jag kunnat göra liggandes.

Har lite dåligt samvete eftersom jag inte kunnat träna med hundarna nästan ett skvatt, därför ligger jag efter ganska mycket med Denvers socialträning och lydnaden jag hade tänkt ut med honom. Får försöka ta tag i det mer i sommar helt enkelt. Andreas ska vara ledig en hel del så jag kommer nog få mig en tid över. Utställningar ska hinnas med också, trots att en liten bebis hänger på :)


Det är så här man ser ut nu för tiden. Man vet att man inte kommer ut så därför klär man sig därefter. Jag har nämnligen ingen ork att gå igenom kläder, springa i affärer och lägga ner massa energi på det. Jag mår som jag mår och så fort bebisen är ute ska många långa promenader tas för att sedan shoppa te mig en heeelt ny garderob! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar