fredag 16 mars 2012

Vecka 40 (39+1)

Nu är jag i vecka 40 (39+1) Äntligen! Nu kan bebisen komma precis när som helst. Leja var ju väldigt punktlig (Vattnet gick på BF) så jag hoppas att den här lille är det med :)

Jag känner inget särsilt än förutom en massa sammandragningar som ibland känns och gör lite ont men för det mesta blir bara magen stenhård och spänner. När jag reser på mig så känns det som om halva bebisen är ute redan... det trycker på jätte mycket.
Nu ska jag mest bara försöka ta det lungt. Vila, sova, slappa och bara vara typ. Jag är så otrooooligt trött!

(Just nu har jag ingen fungerande kamera så magbild får vänta lite)

2 kommentarer:

  1. åhh nu e de ju jätte snart ju :D jag e lite spänd nu... vill ju se den lill*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja förhoppningsvis inte många dagar kvar! :)

      Radera